Standhouders Iedereen donderdagt editie 2022: “We zijn stad Genk enorm dankbaar.”
Iedere eerste donderdag van de maand van mei tem september kon je in het Genkse centrum van sfeervolle avonden gaan genieten. Wegens het grote succes en het mooie zomerweer werd er dit jaar nog een extra avond in september aan gebreid. De verschillende standhouders zijn stad Genk vooral dankbaar dat ze erbij mochten zijn want dankzij de succesvolle vijf edities kunnen ze zo een financiële reserve opbouwen zodat ze kunnen […]

