Extrema Outdoor roept op om kaartjes te houden tot volgend jaar
today18 april 2020
De organisatie van Extrema Outdoor moest deze week noodgedwongen hun festival afgelasten. Jammer, want het zou hun 10e editie worden. Maar wie zit er achter het festival en wat is de impact van een afgelast zomerfestival?
Lomme Valkeneers is Marketing manager bij Extrema Outdoor Belgium. “We zijn één van de eerste festivals van het seizoen dus we wisten dat dit er zat aan te komen”, zegt Lomme op de radio. De festivalgangers tonen wel veel begrip. “Mensen waren super positief, dat bewijst nog maar eens hoe hecht onze community is.
Volledig jaar werk
“Voor veel mensen klinkt het gek maar met ons team zijn we een heel jaar met XO bezig. De gevolgen zijn dus erg groot maar we komen er samen zeker uit. We willen de mensen wel vragen om hun geld niet terug te vragen. Het is volgend jaar gewoon opnieuw geldig op 21, 22 en 23 mei in 2021.”
Wat nu?
“De komende tijd gaan we iedereen zo goed mogelijk informeren om alles af te handelen, en dan starten we al meteen aan onze volgende editie in 2021.”
De Chirojongens van Opglabbeek hebben een creatieve oplossing bedacht voor hun afgelaste chirofuif. Ze organiseren een digitaal alternatief dat vanavond vanaf 20u te volgen is via hun Youtubekanaal. "Voor het eerst ging onze fuif op een weiland door, het zou een speciale editie worden maar gelukkig hebben we alles zonder veel kosten kunnen afgelasten" "Omdat we allemaal thuis zitten hebben we een creatieve oplossing bedacht. Onze DJ's gaan draaien via […]