Een vol stadsplein voor Stan Van Samang
Het stadsplein in Genk liep vrijdagavond helemaal vol voor het optreden van de energieke Stan Van Samang. Met nummers zoals 'Een Ster' en 'Hemel Voor Ons Twee' wist hij het publiek helemaal in te pakken! Timo kon na het optreden nog een potje 'Bingo' met hem spelen, bekijk de video hieronder!