Hoe gaat het bij Woonzorgcentrum Het Dorp? “We zijn bang voor een 2e piek.”
Woonzorgcentrum Het Dorp heeft net zoals andere woonzorgcentra een zware periode achter de rug. Een van de bewoners overleed aan COVID-19, en de maatregelen waren zwaar. Maar hoe kijkt de directeur terug naar deze periode? En hoe kijken ze vooruit? Jens belde met directeur Annemieke Schroven. Annemieke Schroven is directeur in Het Dorp, en werkte zelf ook als verpleegkundige. Ze weet dus wat haar personeel meemaakt, en stond nu ook […]
