Eerbetoon aan beschermheilige van de mijnwerkers in Winterslag
De viering van Sint Barbara, de patrones van de mijnwerkers, ging zondag 1 december al voor de 20ste keer door in Winterslag. Een organisatie die het KWB en het Mijnwerkerskoor jaarlijks op zich neemt. Na de misviering ging de stoet onder begeleiding van trompettist Armand en Gigos jeugdwelzijnswerk richting De Mijnlamp aan de Noordlaan waar er een bloemenkrans door Burgemeester van Stad Genk, Wim Dries werd neerlegd en er een […]