Onthaalmedewerkers Sint-Fransiscusziekenhuis Heusden-Zolder besmet met coronavirus
Het aantal coronabesmettingen gaat opnieuw in stijgende lijn. Gisterenavond raakte bekend dat drie onthaalmedewerkers uit het Sint-Fransiscusziekenhuis in Heusden-Zolder besmet zijn. Vermoedelijk verspreidde het virus zich door het gebruik van gemeenschappelijke telefoons. “Het is zo goed als uitgesloten dat ze andere mensen hebben besmet”, zegt Diane Mombers van de dienst communicatie. “Alle personeelsleden zaten namelijk de hele dag achter een stevige glaswand”, vertelt Mombers. “Ook droegen de bezoekers allemaal een […]